Molo er børnenes svar på Björkvin, Only og G-Star. Molo er spændende tøj til de små med masser af farver og liv. Børnetøj fylder meget i forældrenes bevidsthed i dag, da det er vigtigt for mange, at deres børn præsenterer sig godt både til hverdag og til fest. Molo laver de samme trendy tøj sammensætninger til børn, som teenagere og unge også går i. Det er både leggins, bodysuits, jeans og meget mere.
SE HELE UDVALGET FRA MOLO HER
Lækkert børnetøj fra Molo
Børnetøj fra Molo laves til aldersgruppen 0 – 12 år, og appellerer til forældre med god smag og god humor, for kollektionerne kan være særdeles farvestrålende og uforudsigelige i deres design. Nogle vil mene at mærket ligger lidt i den dyre ende, hvilket måske også er rigtigt, men du får top kvalitet for hver eneste øre. Molo er børnetøj der kan tåle at blive leget i, og vasket igen og igen uden at miste facon eller pasform.
Succesbrandet har begejstret forældre over hele verden med sit unikke design og sin evne til at kunne bruges både til hverdag og til leg. Det er også super populært hos børnene, at Molo ikke er bange for at sammensætte alverdens farver og i mange kombinationer. Lige nemlig børnene er dem der er i fokus hos designerne. Børnetøjet bliver kreeret til og for de små, ikke for at forælderne skal synes det er et fedt mærke.
Om Molo børnetøj
Molo børnetøj blev etableret i 1999 af Louise Frederiksen i København og blev i den spæde start kendt under navnet Vilmund. Louise er uddannet på Danish Design School og fik i 2002 følgeskab af en tidligere topfigur hos Esprit Nordic, der valgte at gå over til Molo børnetøj i en funktion som Manager og medejer. Det har bestemt været ikke været en hemsko, og Brandet er vokset betragteligt lige siden. Børnetøj er ellers lidt af en ”krigszone” i disse år. Konkurrencen er benhård og kun de kloge og hårdt arbejdende overlever i børnetøjs branchen. Det drejer sig i særdeleshed om at gøre sig godt på nettet og få skabt en profitabel forretning via en webshop, da det er her mange travle danske forældre handler i dag, samtidig med at mange stadig har en fysisk butik. Formår man at skabe den livsnødvendige synlighed på nettets søgemaskiner for sine Brands, så er man allerede rigtig godt i gang. www.kids-world.dk
Måske synes du også om.....